آمیـــن

عاشقانه های♥♥ مــــا ♥♥

یعنی میـــشه .. ؟؟

یه روز من و تو به هم برسیم ؟؟

بعد مثلا بریم کنــارِ دریــــا ..

شب همون جا آتیش روشن کنیم و..

توی آغوش هم خوابمون ببره ..

بعد صبحش من آروم توی بغلت از خواب بیدار بشم

ببینم تو پیشم آروم خوابیدی ..

عاشقونه نگات کنم و هی..

توی دلــــم قربون صدقه ات برم ..

یعنی میشه ؟؟

یعنی میشه جدایی ها تموم بشه ؟

دوری ها تموم بشه ؟

مال ِ هم نبودن هامون تموم شه ؟؟

یعنی میشه یه روز همونجوری که ..

خدا عشــــق تو رو هدیه داد به قلبــم ..

خودتم هدیه بده به زندگیـــم ؟؟

یعنی میشـــه عشقم ؟؟

یعنی میشه خیلی ها می فهمیــــدند .. !!!

که من شوهر نمیخواهم !!

و یا خوشبختی با کَس ِدیگر نمیخواهم .. !!

من فقط تــــــو را میخواهم ..

عشــــق تو رو میخواهم ..

زندگی در کنار تو را میخواهم ..

خــــــودِ تو را میخواهم ..

من فقط تــــــو را میخواهم

یعنی میشـــــه عشـــــقم ؟ آمیـــن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 22 / 4 / 1393برچسب:,

] [ 14:21 ] [ SoHa ♥ MeHDi ]

[ ]